Çarşamba, Şubat 18, 2009

The BrandAge Türkiye


Türkiye’nin ilk ve tek marka yönetimi dergisi The Brand Age bayilerde... 1 Subat 2009 tarihinden itibaren aylık olarak Marka Fabrikası Yayınları tarafından yayımlanmaya başlanan The Brand Age, yerli ve yabancı yazarları, Türkiye ve dünyadan marka haberleri, akademik konuları, eğlenceli sayfaları ve pek çok sürprizi ile marka çalısması yapan tüm kurum ve kişilerin eksikliğini duyduğu bir yayın ihtiyacını karşılıyor.

Dergi, Türkiye geneli ve Kıbrıs’taki tüm seçkin kitabevleri ve gazete bayilerinde satıldığı gibi, aynı zamanda THY Business Class uçuslarında ve Türkiye genelindeki havalimanlarının CIP ve VIP salonlarında da okuyucularıyla buluşuyor.

Ekonomi yayıncılığı alanında ayrı bir kategori açan The Brand Age, bu alandaki ilk ve tek tematik yayın olma özelliğini tasıyor.

Derginin genel yayın yönetmenleri Bülent Fidan ve Ethem Kuliğ, “Markalaşmaya verilen önemin sektör ve kamunun ortak ve uyumlu hareketi ile işlevsel hale geleceğini düşünüyoruz. The Brand Age dergisi bu amaç için bir platform işlevi görecektir. Konuyla ilgili gelişme ve sorunları gündeme taşıyarak ilgili çevrelerin katılımını sağlayacağız. Zira bizler, bu ülkenin yaratacağı markalarıyla zenginleşebileceğine inanıyor ve bu görüşü savunuyoruz.” diyorlar.

Marka Fabrikası Ltd. Şti. adına İmtiyaz Sahibi: İsmail Kızılbay |
Yayın Yönetmenleri: Bülent Fidan, Ethem Kuliğ |
Marka İletişimi Danışmanı: Serdar Öztürk |
Yayın Danışmanı: Ali Gökçe Öztürk |
Ekonomi Editörü: Osman Karacalı |
Yazı İşleri Ekibi: Filiz Demirbilek, Onur Erakın, Koray Başpınar, Meral Güler, Ece Ozan |
Yazarlar: A. Selim Tuncer, Erol Batislam, Ferruh Uztuğ, Mahmut Can, Martin Lindstrom, Murat Şaylan, Onur Yanık, Rengin Küçükerdoğan, Süleyman Anıl |
Katkıda Bulunanlar: Serdar Pirtini, Tevfik Dalgıç |

3 yorum:

Arif Sağdur dedi ki...

Dergi bildiğim kadarıyla tamamen Türk yapımı, dolasıyla haberin sonundaki "Türkiye" eklentisi yabancı bir derginin Türkiye ayağı gibi algılanmasına sebep veriyor. ikinci sayısı ilkine göre çıtayı bir hayli yukarıya çekmiş. Tasarım, içerik ve yazı dili olarak marka dergisi olması itibariyle diğerlerinden çoktan ayrıştı bile. Birde protest bir yanı var ki bu derginin ben çok sevdim. "Kötü işe alenen kötü diyebiliyor" biz bunu sadece saygın amerikalı dergilerin yaptığını bilirdik. Marka sahiplerinin canını yakacaklar gibime geliyor. Değişiyor muyuz ne?

Adsız dedi ki...

Global markaların stratejilerini, haberlerini sadece Markagazetesi.com dan takip edebiliyordum artık elimde daha fazla kaynak oldu. The brand age çalışanlarına teşekkürler.

melis varan dedi ki...

Global markaların stratejilerini, haberlerini sadece Markagazetesi.com dan takip edebiliyordum artık elimde daha fazla kaynak oldu. The brand age çalışanlarına teşekkürler.