Perşembe, Eylül 25, 2008

Uludağ Limonata'nın zaferi



Kim ne derse desin bu yılın yaz aylarında rakiplerine açık ara fark atan içecek Uludağ Limonata oldu. Gazlı içeceklere bile önemli bir rakip haline gelen Uludağ Limonata kimseler yetmiyor. İnsanlar şişeyle değil kasayla alıyor Uludağ Limonata'yı. Market raflarında ve dolaplarda Uludağ Limonata'nın yerinde bir şişe bulabilirseniz kendinizi şanslı sayabilirsiniz.

Türkiye'nin geleneksel limonata tadına yaklaşan formulüyle bir anda kulaktan kulağa dolaşmaya başladı. Uludağ Genel Müdür Yardımcısı Ömer Kızıl satış artışının reklam kampanyasına bağlıyor. Bahsettiği reklamı hiç gördüğümü hatırlamıyorum, görsem de beni satın almaya götürür müydü emin değilim. Ama adı ve tadı dillerde dolaşmaya başlayınca herkes sevdi bu tatlı ve serinletici içeceği.

Ömer Kızıl diyor ki, bu tadı yakalamak için Ar-Ge bölümündeki uzmanlar yaklaşık 500 kere deneme yanılma yöntemiyle limonata yapmışlar.Ömer Kızıl şöyle devam ediyor: "Limonatayı pazara sunmadaki başlıca hedefimiz, özellikle yaz aylarında evlerde ciddi bir tüketimi olmasıydı. Ancak evde limonatanın tadını tutturmak oldukça zahmetli bir iştir. Biz geleneksel lezzetiyle limonatayı hazır şekilde tüketiciye sunduk, bu da tüketiciyi cezbetti. Uludağ, 78 yıllık bir üretim tecrübesine sahip. Bugün üretmiş olduğumuz efsane gazoz Uludağ, Türkiye dışında Avustralya’dan, Amerikaya kadar birçok ülkeye ihraç ediliyor. İşte bu birikim, herkesin evde yaptığı o ev limonatası tadını yakalamamızı sağladı. Dışarıda yapılan limonatalara göre tat ve hijyen olarak her zaman aynı standartta olmamız, tüketicinin ürünü sahiplenmesini sağladı. Limonata zaten geleneksel bir içecek. 78 yıllık bir Türk şirketi tarafından üretilmesi de Türk tüketicisini olumlu yönde etkiledi".

Biraz şekeri azaltılabilir ya da içerken içine bol buz atabilirsiniz.

Hiç yorum yok: