Pazar, Kasım 05, 2006

Fenerbahçe’de kurumsal iletişim direktörü


Bu hafta hem bir Fenerbahçeli hem de halkla ilişkiler sektörünü iyi bilen bir iletişimci olarak gözlerimi yaşartan hatta beni hıçkırıklara gark edecek bir gelişme yaşandı. Haber önüme geldiğinde birkaç kere yutkunup okumak ve sonra da anlamaya çalışmak için epey çaba sarf ettim. Kurumsallaşma adına diğer spor kulüplerinden çok önde olan Fenerbahçe bazı uygulamaları ile yine de tam kurumsal bir yapıya kavuşamadı. Fenerbahçe’nin bir şirket gibi yönetilmesi için bu yılın başında Levent Ersalman’ı CEO olarak görevlendirdi. Levent Ersalman Fenerbahçe’ye 5 ay dayandı ve sonunda istifa etti.

CNN Türk’ten Fenerbahçe’ye

Fenerbahçe Spor Kulübü’nün tüm basın yayın organları ile sağlıklı ve düzenli bir iletişim kurabilmesi konusunda çalışmalar yapmak üzere CNN Türk televizyonunda sunuculuk yapan ve programlar hazırlayan Mehmet Sümer’i Kurumsal İletişim Direktörü olarak göreve getirdi. Mehmet Sümer, Kurumsal İletişim Direktörlüğü bünyesinde bir yandan FB TV, Fenerbahçe Dergisi ve Fenerbahçe resmi internet sitesi’nin iletişim de daha aktif olarak kullanılmasını sağlayacak çalışmalar yapacak, ve diğer tüm basın yayın kuruluşlarının Fenerbahçe Spor Kulübü’nün faaliyetleri konusunda bilgilendirilmesini sağlayacak.

Basın ilişkileri yürütecek

Mehmet Sümer’in en önemli görevinden biri de kulübün basın ile ilişkilerini koordine etmek olacak. Fenerbahçe adına gerekli tüm durumlarda sözlü ya da yazılı açıklama yapılması amacıyla basın bültenlerinin yayınlanması, basın toplantılarının organize edilmesi görevini üstlenecek, Yönetim kurulu üyeleri, sporcular ve teknik heyetlerin basın ile görüşmelerini düzenleyecek ve bu konuda basın yayın kuruluşlarından gelen röportaj, söyleşi, canlı yayına konuk olarak davet edilme konularını vs…) Fenerbahçe Spor Kulübü Yönetim Kurulu Başkanlığı’na ileterek değerlendirmeye alıp sonuçlandıracak.

Hiç yorum yok: