Bu sayfalardan marka gündemini belirleyeceğiz, tartışacağız. Markalar dünyasında, halkla ilişkiler, reklam, pazarlama gibi disiplinlerde, kısaca pazarlama iletişimiyle ilgili gündemdeki konular hakkındaki görüşlerimi paylaşacağım.
Perşembe, Eylül 21, 2006
Al bisikletini, düş yollara
Türkiye’nin son yıllarda gördüğü en kapsamlı ve önemli iletişim projesi bu hafta sonu Taksim Meydanı’nda başladı. İlaç firması Roche ve Türkiye Bisiklet Federasyonu’nun birlikte düzenlediği “Mavi Bisiklet, kanserde erken tanı için yolAçık” kampanyasıyla bisikletini kapan yollara düşüyor. Kampanyaya katılan her bisikletli için Roche, Sağlık Bakanlığı Kanserle Savaş Daire Başkanlığı'nın uygun göreceği yerlerde meme kanseri teşhisinde kullanılan mamografi merkezlerinin kurulması amacıyla oluşturulan fona katkıda bulunacak. Ne kadar çok bisiklet, o kadar çok paranın fona aktarılması demek.
Bisikletçiler 2000 km. pedal basacak
Projede yer alan Türkiye A Milli Takım profesyonel bisikletçileri İstanbul, Kocaeli-Sakarya, Bilecik, Eskişehir, Sivrihisar, Ankara, Kulu, Konya, Akşehir, Eğirdir, Isparta, Burdur, Alanya ve Antalya güzergahında kanser hastalığı ile mücadele için 2000 kilometre pedal çevirecek. Aynı güzergah boyunca bisikletçilere eşlik edecek olan ‘Roche Mavi Bisiklet Tırı’nda ise çok değerli tıp insanlarının katılımıyla kanserde erken tanı konusunda bilinçlendirme toplantıları yapılacak. Halkın katılımına açık olacak toplantılarda; akciğer kanseri, meme kanseri, lenfoma, kolon kanseri, cilt kanseri konularında detaylı bilgiler verilecek ve erken tanının önemine işaret edilecek. Proje ile ilgili detaylı bilgi almak için www.mavibisiklet.com adresini ziyaret edebilirsiniz.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder