Pazar, Eylül 24, 2006

Visa’dan mutluluk araştırması


Visa Avrupa, Türkiye’nin 7 bölgesinde yaptırdığı “Her Günün Keyfini Yaşa” Yaşam Tarzı araştırmasının sonuçlarını açıkladı. Yedi ilde toplam bin kişi ile yüz yüze yapılan araştırma, “mutluluk”, “gündelik yaşamda en çok keyif verenler”, “armağan”, “duygusal hayat”, “damak zevki” gibi bölümlerden oluşuyor.

İzmir, Türkiye’nin en mutlusu

Araştırma sonuçlarına göre “her yeni günle birlikte kendini mutlu hissetiği”ni belirtenlerin oranı yüzde 62. En mutlu il yüzde 72 ile İzmir olurken, bu oran daha az mutlu olan Adana’da yüzde 48’e geriliyor.

Dondurma ve çikolata seviyoruz

Araştırmada “canınız en çok neyi çekiyor” sorusunda ise ilk sırayı çikolata ve dondurma alıyor. Daha sonra ise dolma ve mantı geliyor. Milli fast food döner ise mantıdan sonra araştırma sonuçlarında yerini alıyor.

Amaç, Türk tüketicisini tanımak

Visa Türkiye Genel Müdürü Berna Ülman, Avrupa’nın çeşitli ülkelerinde yapılan araştırmanın Türkiye’de de yapılmasının Türk tüketicisini daha iyi tanımak açısından kendilerine önemli ipuçları verdiğini söylüyor. Ülman, “Yapılan araştırma, tüketicinin alışkanlıklarını, eğilim ve beklentilerini hayatın farklı anlarında tanımayı hedefliyor. Türk tüketicisini daha iyi tanımamız sağlayan bu sonuçların ürün ve hizmetlerimizi biçimlendirirken de bize yol gösterici olacağına inanıyorum” dedi.

Hiç yorum yok: