Çarşamba, Ocak 16, 2008

Haluk Ulusoy'un daveti

Televizyondaki deklamı ilk duyduğumda kulaklarıma inanamadım. Yanlış duyuyor ya da yanlış görüntülere bakıyorum radyodan ses karışıyor sandım. Ama gördüklerim ve duyduklarım doğruydu. TV'deki dış ses diyor ki "Haluk Ulusoy siz 70 milyon yüreği Milli Takımı destekleme çağırıyor". Haluk Ulusoy kim, Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı. Beni niye davet ediyor ki kendi ülkemin TV'lerine verdiği reklamlarla. Ben İngiltere'de yaşıyor olsam, ve Avrupa Şampiyonası maçları başlarken İngiliz TV'lerine "milli takımını destekle, maça gel" falan dese yine bir derecede anlaşılır söyledi. Ben zaten her maç elime bayrağı alıp sırtıma formamı geçirip maça giden adam değil miyim?

Bir de bu iletişim şöyle algıladığım bir yanı var. TFF Başkanı acaba bu ülke insanlarını kendi milli takımından soğutacak ne yaptı ki halkımızın takıma desteği ve güveni azaldı? Bu destek azalmasını bu reklamla telafi edecek. Çok karmaşık bir durum vesselam. Neresinden tutsanız sabaha kadar konuşulur. Futbolumuzun sorunları bu köşenin işi değil ancak son reklam karışık kafaları iyice karıştıracak gibi görünüyor.

Çok sevdiğim beğenerek okuduğum Milliyet Gazetesi spor yazarı Mehmet Demirkol'un muhteşem bir tespiti vardı kendi köşesinde. Şöyle demişti: "Haluk Ulusoy kendini TFF Başkanı olarak değil, Türk Milli Takımspor'un başkanı sanıyor."

Hiç yorum yok: