Cuma, Ocak 11, 2008

Tekrar Merhaba

Uzun bir aradan sonra yeniden Marka Gündemi sayfalarına yazma gücünü buldum kendimde. Yazılar arasında biraz temizlik yaptım. Güncelliğini yitiren haberleri çıkarttım, referans olarak kalabileceğini düşündüklerimi bıraktım.

Blog'a ilk eklediğim yazı Perakende Bilgi Evi dergi grubundan yayımlanan Mağaza Butik ve Market dergilerinde yayımlanacak olan bir röportajımı ekledim. Merak edenler zengin bir içeriğe sahip Perakende Bilgi Evi web sitesini ziyaret edebilirler. Adresi www.perakende.org

Fazla uzatmayayım, umarım burada daha sık bir şekilde buluşma imkanımız olur. Yine markaların yaptıkları veya yapamadıkları üzerine aklımız erdiğince ve dilimiz döndüğünce kafa yormaya devam edeceğiz.

Okuduklarına biraz saygı duyan, anlayış gösteren ve esnek olmayı öğrenebilen iletişim sektörü profesyonelleri ve iletişim yöneticilerinin artması dileğiyle...

Yapılan her eleştiriyi kendilerine ya da müşterilerine bir hakaret gibi almamayı davranış biçimi haline getirebilen yöneticilerimizin yeni nesil iletişimciler arasında sayısının çoğalması dileğiyle...

Mutlu, iletişimi ve anlayışı bol bir 2008 yılı sizlerle olsun...

Hiç yorum yok: