Bu sayfalardan marka gündemini belirleyeceğiz, tartışacağız. Markalar dünyasında, halkla ilişkiler, reklam, pazarlama gibi disiplinlerde, kısaca pazarlama iletişimiyle ilgili gündemdeki konular hakkındaki görüşlerimi paylaşacağım.
Cuma, Ekim 20, 2006
Haftanın Kitabı
Erkeklerin Geleceği
Karmaşık toplumsal, biyolojik ve ekonomik etkenlerin sonucu olarak erkekler hızlı bir değişim halinde. Yeni erkek kimliklerini ifade etmek için ''metroseksüel'', ''retroseksüel'', ''überseksüel'' gibi yeni kelimeler türetilmesinin ardında bu hızlı değişim var. Erkekliğin yeni hallerini şekillendiren etkenlere ufuk açıcı bir bakış açısıyla yaklaşan bu kitapta, dünyaca ünlü üç gelecek analizcisi, erkek olmanın eskiden olduğundan çok farklı şeyler ifade ettiğini iddia ediyor. Kitaba göre kadın-erkek ilişkilerindeki güç dengesinde de ciddi bir değişim söz konusu ve bu her şeyden önce erkekler için daha fazla özgürlük anlamına geliyor. Kitapta erkeklik hallerindeki değişimin sebepleri mercek altına alınırken, mesele tarihsel bir bağlama da yerleştiriliyor. Yazarlar erkeğin rolünün nasıl bir evrim geçirdiğini ayrıntılı bir şekilde anlattıktan sonra, bunun toplum ve iş dünyası için ne anlama geldiğini de gözler önüne seriyorlar. Kitaba göre erkekler için de dünya için de yepyeni bir dönem şekilleniyor. Bu yeni dönemde otomobilden kozmetiğe kadar bütün sektörlerdeki pazarlama uzmanları, reklamcılar ve tabii şirketler erkek tüketicilerin ihtiyaçlarını şekillendiren yeni eğilimleri anlamak zorunda.
Erkeklerin Geleceği
M.Salzman, I.Matathia, A. O’Reilly
380 Sayfa, 17 YTL
Mediacat Yayınları
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder