Bu sayfalardan marka gündemini belirleyeceğiz, tartışacağız. Markalar dünyasında, halkla ilişkiler, reklam, pazarlama gibi disiplinlerde, kısaca pazarlama iletişimiyle ilgili gündemdeki konular hakkındaki görüşlerimi paylaşacağım.
Pazar, Ekim 01, 2006
Haftanın Kitabı
Pazarlama Dehası olmak
Bu hafta size Media Cat Yayınları’nın yeni kitabı Pazarlama Dehası’nı tanıtmak istiyorum. Dünyaca ünlü İngiliz pazarlama ve strateji uzmanı Peter Fisk’in kaleme aldığı kitapta Apple’ın vizyonundan Zara’nın iş kavrayış şekillerine, Nike tutkusundan Jones Soda’nın aykırı hikayesine uzanan markaların pazarlama anlayışına değiniyor. Dünyanın en büyük şirketleri, Microsoft, British Airways, Coca-Cola ve Vodafone gibi şirketlere danışmanlık yapan ve markaların yönetiminde görev alan Fisk, kitabında pazarlama dehasının içeriyle dışarıyı, pazarlarla şirketi, müşterilerle hissedarları, yaratıcılıkla analizi, vaatlerle gerçeği, bugünle yarını birleştirme ve kaynaştırma yeteneğine yattığını anlatıyor.
Pazarlama Dehası
Peter Fisk
Çeviren: Aytül Özer
572 sayfa, 20 YTL
Media Cat Yayınları
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder